Wednesday, October 12, 2016

Forex Swing Trading Verduidelik

Forex 'n Minimum verspreiding is die laagste versprei dat op die gegewe produk sal getoon word. As die onderliggende mark versprei verbreed regdeur die handel dag, of jy handel dryf uit ure, kan die platform verspreiding ook verbreed. Die getoon versprei is vir die eerste prys vir die gemiddelde trade mark / weddenskap groottes in die betrokke produk. Die verspreiding sal verbreed vir 'n groter handel / weddenskap groottes, sien ons platform vir meer inligting. Hierdie data is bedoel vir algemene inligting en kan nie die huidige nie. U word verwys na die produk oorsig gebied van ons verhandelingsplatform vir real-time inligting oor die versprei, marge tariewe, kommissie (soos van toepassing) en handelsure van 'n bepaalde produk. Neem asseblief kennis dat die verandering in prys wat lei tot 'n P L verandering gelyk aan jou spel grootte is verteenwoordig deur die laaste groot syfer in die wat op die platform prys. Aan die einde van elke verhandelingsdag (17:00 New York tyd), kan beklee in jou rekening is onderhewig aan 'n hoewe koste. Die beheermaatskappy koste kan positief of negatief wees, afhangende van die rigting van jou posisie en die toepassing hou koers. Historiese hou pryse, uitgedruk as 'n jaarlikse persentasie, is sigbaar op ons platform binne die oorsig artikel van elke produk. Kyk verdere besonderhede oor ons CFD handel houkoste. Ons bied mededingende maandelikse kontant kortings vir kliënte wat handel in 'n hoë volumes en as jy aan ons maandelikse veronderstelde waarde vereistes vir een bateklas, jy outomaties in aanmerking vir maandelikse kortings vir alle bateklasse voorwaardes geld. Toegeken Best platform funksies en Beste navorsing gereedskap, Investment Ontwikkeling 2015 Australia CFD Verslag Beste aanlyn-verhandelingsplatform, Aandele-toekennings 2014 forex 1 'n Minimum verspreiding is die laagste versprei dat op die gegewe produk sal getoon word. As die onderliggende mark versprei verbreed regdeur die handel dag, of jy handel dryf uit ure, kan die platform verspreiding ook verbreed. Die getoon versprei is vir die eerste prys vir die gemiddelde trade mark / weddenskap groottes in die betrokke produk. Die verspreiding sal verbreed vir 'n groter handel / weddenskap groottes, sien ons platform vir meer inligting. Versprei, kommissies en marges (soos van toepassing) word slegs inligting. U word verwys na die produk oorsig gebied van ons verhandelingsplatform vir die mees up-to-date inligting, insluitend handelsure en versprei. Neem asseblief kennis dat die verandering in prys wat lei tot 'n P L verandering gelyk aan jou spel grootte is verteenwoordig deur die laaste groot syfer in die wat op die platform prys. Aan die einde van elke verhandelingsdag (17:00 New York tyd), kan beklee in jou rekening is onderhewig aan 'n hoewe koste. Die beheermaatskappy koste kan positief of negatief wees, afhangende van die rigting van jou posisie en die toepassing hou koers. Historiese hou pryse, uitgedruk as 'n jaarlikse persentasie, is sigbaar op ons platform binne die oorsig artikel van elke produk. Kyk verdere besonderhede oor ons versprei weddery houkoste en CFD handel houkoste. Toegeken Best Trading platform kenmerke, Investment Ontwikkeling 2014 Beste Mobile / Tablet Aansoek, Online persoonlike rykdom Toekennings 2015. Ons bied mededingende maandelikse kontant kortings vir kliënte wat handel in 'n hoë volumes en as jy aan ons maandelikse veronderstelde waarde vereistes vir een bateklas, jy outomaties kwalifiseer vir maandelikse kortings vir alle bateklasse voorwaardes geld. Sluit aan by die gemeenskap Smeer verbintenis en Kontrakte vir verskil (CFD's) is aged produkte en dra 'n hoë vlak van risiko vir jou kapitaal as pryse vinnig teen jou kan beweeg. Verliese kan jou deposito oorskry en jy mag nodig wees om verdere betalings te maak. Hierdie produkte kan nie geskik wees vir alle kliënte dus verseker dat jy die risiko's te verstaan ​​en te soek onafhanklike advies. Binaries en countdowns dra 'n vlak van risiko vir jou kapitaal as wat jy kan al jou belegging verloor. Hierdie produkte kan nie geskik wees vir alle kliënte dus verseker dat jy die risiko's te verstaan ​​en te soek onafhanklike advies. Belê net wat jy kan bekostig om te verloor. CMC Markets UK PLC (173730) en CMC Spreadbet PLC (170627) gemagtig en gereguleer word deur die Financial Optrede Owerheid in die Verenigde Koninkryk, behalwe vir die voorsiening van countdowns waarvoor CMC Markets gelisensieer en gereguleer deur die Wet op Dobbelary Kommissie, verwysingsnommer 42013 . 'n kopie van hierdie lisensie kan hier gevind word. CMC Markets ondersteun verantwoordelike dobbel, vir inligting en advies besoek gambleaware. co. uk. Telefoonoproepe en online chat gesprekke kan aangeteken word en gemonitor word. Die inhoud van hierdie webwerf hou verband met CMC Markets nuwe verhandelingsplatform en is nie tot die Marketmaker verhandelingsplatform betrokke. Vir meer inligting in verband met die Marketmaker verhandelingsplatform besoek asseblief ons help-bladsye. Apple, iPad, en iPhone is handelsmerke van Apple Inc in die VSA en ander lande geregistreer. App Store is 'n diens van Apple Inc. Android is 'n handelsmerk van Google Inc Die webwerf gebruik koekies om inligting oor jou algemene internetgebruik verkry. Die opheffing van koekies kan die werking van sekere dele van hierdie webwerf beïnvloed. Meer inligting oor die koekies en hoe om hulle te verwyder. Belasting behandeling hang af van die individuele omstandighede van elke kliënt. Belasting wet kan verander of kan verskil in iemand anders as die Britse jurisdiksie. Gedeeltes van hierdie bladsy is opgeneem van die werk geskep en gedeel word deur Google en gebruik volgens terme in die Creative Commons 3.0 Attribution-lisensie beskryf. 2016 CMC Markets Forex Strategies Gids vir Dag en Swing Handelaars Laai die Forex Strategies Guide 2.0 eBook. Meer as 300 bladsye van Forex basiese beginsels en 20 Forex strategieë vir voordeel in die 24-uur-per-dag Forex mark. Die Forex Strategies Gids vir Dag en Swing Handelaars 2.0 eBook Deur Cory Mitchell, CMT Dit eBook is geskryf deur my, Cory Mitchell, 'n geoktrooieerde mark tegnikus. lid van die mark Tegnici Association. Kanadese Vereniging van Tegniese Ontleders en die Internasionale Federasie van Tegniese Ontleders. Ek ve n handelaar sedert 2005, trek miljoene dollars in winste uit die markte. Ek het vir sewe jaar as 'n eiendom handelaar vir 'n handel firma (s), doen een van die moeilikste bane op die planeet (ook die meeste pret) vyf geleer. Ek vryskut vir, en is deur gekeur, sommige van die grootste finansiële terreine in die wêreld, insluitend oor ( 'n top 100 terrein) en Investopedia, en vele ander. My doel in die skryf van hierdie forex strategieë gids is om jou te voorsien met genoeg strategieë en handel inligting dat dit is die enigste forex strategieë ebook wat jy sal nodig het om te begin en kry winsgewend te maak. Hier is hoe dit tot stand gebring: Jy is 'n stap-vir-stap benadering vir hoe om die strategieë eintlik implementeer en op te lei jou gedagtes om dit effektief te benut. Benut en vashou aan hierdie 5-stap metode en sukses is 'n onafwendbaarheid, nie net 'n moontlikheid. Sonder hierdie vermiste sleutel jy kan strategie boek ná strategie boek te lees en nog nooit winsgewend te maak. Deur die lees van die boek wat jy moet jy ook weet wanneer om 'n strategie te implementeer en toe dit moet aangepas word of vermy. Verskeie hoofstukke fokus op die lees van die prys aksie, sodat jy sien veranderinge in die mark as hulle voorkom, en kan filter ambagte wat 'n lae waarskynlikheid van sukses. Forex basiese beginsels te kry wat jy die begrip van die mark, insluitend wat pare om handel te dryf en watter tyd van die dag vir verhandeling (of swing handel of dag handel). Ek gee jou die belangrikste strategieë ek ve gebruik en geleer het oor die laaste dekade van die saak, insluitende die rede waarom hulle werk en hoekom ek dit wil hê. Dit is die hele pakket: hoe om te begin, wat om te fokus op hoe om jou handel plan te bou, hoe om te oefen en die mark, en uiteindelik hoe om die oorgang na die werklike lewe, winsgewende handel te maak. Al wat dit neem is begeerte, dissipline en die bereidwilligheid in 'n geruime tyd en moeite om te sit. Of jy weer begin met 'n groot rekening of klein, ek wys jou hoe om dit vinnig te bou as jy lewende handel 'n aanvang neem, terwyl altyd bestuur van risiko. As jy 500 of meer het (1000 word aanbeveel), te deponeer in 'n handel rekening dan kan jy die taktiek in hierdie boek gebruik en begin bou van 'n inkomste. Forex Strategies Guide, Opsomming Besonderhede: Meer as 300 bladsye 'n vyf stap plan wat maak seker dat jy die strategieë van jou keuse winsgewend en konsekwent implementeer. Forex basiese beginsels te kry wat jy begin: hoe die forex mark werk, hoeveel kapitaal wat jy nodig het, hoeveel hefboom te gebruik, hoe om te lees en te interpreteer forex kaarte. 'N Presiese Trading Plan, wat vertel jy hoe om al die inligting in die boek saam te stel in 'n plan van aanval wat werk. 20 forex strategieë. Hoe om munt te slaan uit die drahandel, in beide rigtings, wat 'n derde inkomstestroom: aged rentebetalings in jou sak alledaagse op 05:00 ET. Leer om prys aksie soos 'n pro te lees. Hoe kan jy jou daaglikse risiko te beheer, sodat 'n enkele dag nooit aansienlik seer jou rekening balans. Hoe om verskeie posisies te bestuur, en bepaal of veelvuldige posisies help of verhinder jou sukses. Watter grafiek patrone vir verhandeling (en wat om te vermy), en 'n nuwe lae-risiko maniere om dit te doen. Hoe om te verwag grafiek patroon tempo rigting om groot opbrengste vir 'n klein risiko maai. Hoe om munt te slaan uit valse breakouts en maai massiewe opbrengste. Die veiligste manier om 'n tempo handel: hope bevestiging, super klein risiko en nog steeds al die onderstebo. Hoe om tendens veranderinge in reële tyd te bepaal, sodat jy terugskrywings en handel tendense kan raaksien. Kombineer tendense met 'n kragtige kandelaars om groot handel geleenthede te skep. Hoe om nuusberigte veilig en winsgewend handel te dryf. Statistiek wat jy nodig het om te weet oor die geldeenhede jy handel. Hierdie statistieke bied strategieë asook jou hou uit lae waarskynlikheid ambagte. Kyk hoe die mark werk regtig, en waarom die meeste handel stelsels faal. Europese oop strategie wat die grootste deel van die daaglikse GBP / USD of euro / dollar prysklas vang. Hoe om seine te filtreer sodat jy net die mees hoë waarskynlikheid ambagte te neem. Help om te bepaal watter tipe handelaar jy moet wees: dag handelaar, swing handelaar of beide. Die forex strategieë te dek scalping, dag handel en swaai handel. Hier is wat pare ideaal vir handel op grond van die huidige marktoestande is. Hier is die sielkunde van suksesvolle forex. Hoe om jou eie forex strategieë te skep. Hoe om 'n kontrolelys wat jou op die regte spoor sal hou en fokus terwyl jy handel te skep. Dek wanneer om handel te dryf en wanneer om nie te geneig handel een van die belangrikste dinamika in suksesvolle forex is om te weet wanneer om weg te stap. Baie van die strategieë kan gebruik word in ander markte, soos die aandele of termynmark. Hoeveel het jy jou tydwaarde Ja, daar al die tyd wat jy die verskaffing van met strategieë en handel metodes wat ek staan ​​agter. Hierdie e-boek is 100 Gewaarborgde: As jy die stappe en riglyne in hierdie boek volg en jy nie, maar ek glo die inligting vervat in hierdie boek sal grootliks verbeter jou kanse om 'n winsgewende handelaar inligting. Koopprys terugbetaal, maar PayPal fooie kan aansoek doen op jou einde van die transaksie. Terugbetaling moet binne 30 dae na aankoop versoek en 'n e-pos gestuur word aan Cory by vantagepointtrading verduidelik waarom jy nie tevrede is, en as jy die riglyne gevolg soos uiteengesit (dit help ons om te sien wat gedoen moet meer presies verduidelik word, en waar handelaars is tipies sukkel). Het jy 'n webwerf te hê of weet mense wat belangstel in die aankoop van hierdie boek (Facebook, Twitter, ens) As jy, verwys hulle sal ek jou gee 22 vir elke boek wat jy verkoop kan word. 54 gedagtes oor Cory Mitchell, CMT sê: Jy kan die strategieë vir inskrywing punte gebruik in opsies ambagte, maar die boek nie opsies glad dek. Daarom sal jy nodig het om 'n begrip van opsies reeds ten einde die strategieë bespreek in die boek effektief te benut. Let asseblief daarop dat ek praat opsies, soos dié verhandel op die CBOE of CME. Ek raai nie handel binêre opsies, veral dié wat tipies aangebied deur makelaars buite die VSA (VSA Nadex binêre opsies kan ok wees, maar nog steeds nie ideaal). Hi Cory, ek sou u boek beveel om 'n volledige beginner wat baie min oor die verhandeling van enige soort weet Of sou jy 'n ander bron beveel om myself vertroud te maak met hoe dit werk eerste Cory Mitchell, CMT sê: Die boek gaan deur alles wat jy nodig het om te begin handel die forex mark. dit dek So was dan al die basiese dinge (soos wat bestellings om te gebruik en hoe die mark werk en beweeg) en dan bevorder te lees van 'n prys grafiek, maak ambagte en ná 'n strategie. Om 'n beginner is groot, want jy sal leer hoe om effektief te handel van die begin af (geen ontwikkeling slegte gewoontes) Hoop dat Cheers help, Hello Cory Ek handel termynmark en ek sou graag wou weet, doen jou boek aanbod leiding vir 'n intraday futures handelaar Doen die strategieë, wat geskryf is in jou boek, van toepassing op die termynmark Dankie. Cory Mitchell, CMT sê: 'n Hele paar van die strategieë kan gebruik word in 'n mark, maar 'n paar van die mense in die boek is spesifiek vir forex. Hier is die verdeling: Hoofstukke 1 12 is van toepassing op ander markte Hoofstuk 13 handel oor forex Hoofstuk 14 is van toepassing op alle handelaars Hoofstuk 15 bedoel vir forex Hoofstuk 16 is van toepassing op alle markte Hoofstuk 17 en 18 mag van toepassing op 'n ander markte ( maar nie almal nie) Hoofstuk 19 Hoofstuk 33 is van toepassing op alle markte So oor die helfte van die boek is inligting wat kan gebruik word in ander markte, en sowat die helfte is gefokus op die forex. Al die voorbeelde en kaarte is uit die forex mark al. Allen Chang sê: Goeie Dag Cory, Is hierdie boek beskikbaar in enige boekwinkel in Singapoer Dankie Cory Mitchell, CMT sê: Hallo, Dit is slegs in PDF (digitale) formaat aanlyn beskikbaar, en kan slegs aangekoop word uit hierdie webwerf. Cheers, Cory Goeie dag Cory ek gekoop jou boek en voltooi lees en evaluering. Ek wil hê jy moet aanvul, as die boek is goed gestruktureer en maklik om te verstaan. Ek is 'n volledige beginner. Ek is nou gereed om 'n toets rekening oop te maak. Ek weet dat jy 'n bietjie leiding te gee oor die keuse van 'n makelaar en verhandelingsplatform. Ek kan regtig nie bekostig om geld en verloor dit belê omdat ek 'n hoax makelaar te kies. Jy het so lank in hierdie besigheid. Kan jy asseblief beveel 'n makelaar en verhandelingsplatform sal ek dit baie waardeer dat. Ek is van Suid-Afrika en met ons huidige ROE, moet ek baie versigtig te wees waar ek belê, soos ons betaal 'n hoë prys vir dollar. Ons sien daarna uit om van u te hoor Groete Magda Cory Mitchell, CMT sê: Dankie vir die terugvoer Magda. Ek gebruik FXopen. het nog nooit 'n sake. Ek het saam met hulle vir die jaar, so as wat ek kan gebruik ek dit vir forex. Beste wense as jy jou reis Cory Die enigste manier om te betaal via PayPal t begin moet 'n PayPal rekening). Dit is die enigste opsies wat beskikbaar is vir die aankoop van die boek. Jy kan kontak my direk by Cory by vantagepointtrading dot com As jy enige vrae het. William Donnelly sê: Ek het net klaar lees van die boek en ek sal dit beslis aanbeveel aan enigiemand op soek om te kry in die handel die forex mark. Om jou 'n bietjie agtergrond te gee, het ek rondspeel om die kante van forex op 'n deeltydse basis vir 'n paar jaar nou met baie min sukses, maar nie veel in die weg van verliese nie. Ek het 'n paar aanwysers gekoop, soen 'n paar paddas, het 'n paar kontant op die opleiding van al gegee het teleurstellende resultate, ek is dalk dink dit is net vir my ek wil nog steeds klas myself as 'n relatief onervare handelaar. Cory bring die proses saam in 'n duidelike, bondige en nog omvattende wyse. Hy dek alle aspekte van wat dit verg om handel en maak wins te kry. Die boek is 330 bladsye lank. Daar is baie om te absorbeer, maar dit is 'n maklike en verteerbare lees. As jy ernstig is daartoe verbind om handel te dryf FOREX dan moet hierdie boek voortdurend byderhand. Don t laat verbygaan die geleentheid om jouself 'n ware omvattende gids te kry om handel. Dit is die beste waarde vir geld wat ek oor die onderwerp van forex gevind. Ek het letterlik duisende spandeer op driedaagse n FOREX natuurlik dat die pad minder insiggewend was. Ek sou beslis aanbeveel lees van hierdie e-boek meer as een keer Ek wens hierdie is geskryf toe ek begin handel. Cory spel dit uit. Nuwe handelaars, as jy volg wat hy leer van die begin af, jy sal 'n baie goeie kans om 'n suksesvolle handelaar het. Ek het gesukkel vir die jaar en ek moet weer op te lei my brein om ontslae te raak van 'n paar van die ou bagasie en aan te pas by die konsepte Cory leer. Dit kan soms 'n fyn lyn tussen sukses en mislukking wees. Dit sal jou help om 'n voorsprong te kry. Op 'n ander noot, Cory se bereidwilligheid om sy insig te deel is skaars in hierdie besigheid. Lees sy artikels, webwerf, tweets, ens Dit sal jou help. Ek gekoop het die boek vir meer inligting oor die verskillende tegniese ontleding en hul toepaslikheid in verskillende toestand van die mark te leer. Die boek verduidelik hulle baie goed en ek waardeer die werklike ambagte voorbeelde gegee. Wat ek regtig wil is dat die boek gee 'n mooi doel oogpunt deur te noem dat daar sal wees verloor ambagte en wat ons moet doen om vorendag te kom met 'n algehele langtermyn wen-strategie. Trading / belê is soortgelyk aan poker, selfs speel 'n goeie kant, kan jy soms verloor nie, maar dit wat jy bly die kursus, hopelik, jy kan 'n wen-handel het. Die moeilikste deel vir my is om weg te stoot my verloor handel en bly fokus op die wen-strategie. Ten einde dit te doen, dit verg oefening en gesien dat die geestelike stabiliteit om altyd bly die kursus. Jy moet net om seker te maak dat jou kursus is die korrekte een though. Die boek bespreek oor hierdie geestelike aspek baie goed in terme van kom met handel plan. Algehele, dit is 'n goeie boek. Ek stem saam met sommige van die kommentaar dat daar so baie strategieë in die boek. Maar, vir nuwer handelaars, ek dink dit sal goed wees om te fokus op 'n paar van hulle en weet wat die mark toestand (Neigings, Breaking, en Konsolidering mark) om dit toe te pas. Die moeilike deel is dan om die dissipline te handel nie / wegbly wanneer die mark toestand is nie die regte een vir die betrokke strategieë wat jy gebruik het. Veral, nadat wen ambagte, die menslike natuur dink altyd dat jy t verkeerd kan wees en dit maak wat jy wil meer ambagte selfs wanneer die mark toestand het verander. Cory verduidelik dit baie goed in die boek oor die algemeen sielkundige slaggate wat die meeste handelaar ervaring. Algehele, dit is 'n goeie boek. Cory Mitchell, CMT sê: awesome punte André. Bly die kursus is moeilik na 'n verlies van 'n handelsmerk t gunste dit, of wanneer ons wil om handel te dryf, net omdat ons verveeld. En ja, met die fokus op een of twee strategieë op 'n tyd is al wat nodig is (en aanbeveel). Dankie vir die terugvoer en beste wense N groot boek as jy vyf net begin met die pad van die dag-handel. As ek my eerste stappe gedoen in die veld, ek teëgekom sommige artikels deur Corey en geleidelik en sekerlik opgedoen opsien na hom, wat gelei het tot my aankoop sy boek. Oh boy, ek bly ek het. Dit het my gered ontelbare ure in navorsing en sif trog artikels en skryf-ups, 'n paar wat my 'n dwaalspoor gelei het. Verder het die boek vir my voorsien gereedskap om deur die stormagtige see van Forex navigeer en hopelik 'n winsgewende handelaar in die toekoms. Die eerste deel van die boek bied 'n duidelike oorsig van die dag-handel en lê op die grond te skep van 'n suksesvolle handel stelsel. Die res van dit bied talle winsgewende strategieë wat pas verskillende marktoestande. Dit rykdom van inligting word in 'n maklike en smaaklike manier met genoeg kaarte en voorbeelde 'n uitsonderlike handboek waarmee ek lank sal raadpleeg in die toekoms. 'N Woord van waarskuwing: Die fokus van die boek is die prys aksie, so as jy op soek is na geleer strategieë gebaseer op aanwysers, statistiese analise of deur enige ander prisma, kyk elders. 'N woord van waarskuwing II: Een pas is nie genoeg nie. Daar is te veel om te leer. Lees dit, eksperimenteer met 'n demo rekening, verloor 'n klomp (ha ha), en weer lees dit. Baie sal klik saam baie sal sin maak om te wen strategieë na vore sal tree. Sterkte aan almal. Dankie vir hierdie webwerf en vir die video tutoriale wat jy gedoen het namens Investoo - fantastiese bronne van inligting vir beginner handelaars soos ek. Ek bedek met die boek sal my help om werklik implementering en monitering van so 'n strategie. Nogmaals dankie vir al jou publikasies. Cory Mitchell, CMT sê: In die eerste paar hoofstuk beveel ek Dag Trading forex met ten minste 1000. Jy kan begin met so min as 500, of selfs 200 of 300, maar as dit te doen daartoe verbind om die rekening te groei tot meer as 1000 voordat onttrekkings. Vir forex swing handel die die absolute minimum is 500, maar dit kan beperk watter tipe ambagte wat jy kan neem. Vir swing handel, met 1500 word aanbeveel. Jy kan ook te kyk na hierdie artikel: Hoe om Day Handel Forex in 2 uur of minder vantagepointtrading / argiewe / 14162. Dit bevat ook heelwat inligting oor wat ek kyk vir wanneer die dag handel (en dag handel vereis minder kapitaal, maar op dieselfde tyd vereis dat jy te wees in die voorkant van jou rekenaar vir 'n gedeelte van die London of vroeë Amerikaanse sessie). Dankie Cory. Regtig geniet die boek tot dusver. Verbeel ek vyf klaar en begin op 'n demo rekening om werklik ry dit al huis. Ek m lees deur net nou, sy groot, vol goeie raad en maklik om te lees. Hi Cory, baie dankie vir die antwoord. Ek didn s 'n goeie boek. Ek dink dit is 'n boek wat waarskynlik vry moet wees. Cory Mitchell, CMT sê: Dankie vir die terugvoer Brent. Jy koop die boek 1 dag gelede jy t help, laat my weet waarom so kan ek dit verbeter (dan, as jy wil, jy is welkom om 'n terugbetaling). Vriendelike groete, Cory Mitchell via e-pos is 'n groot lees Baie gedetailleerde en deeglike Ek wens hierdie boek sal n paar jaar terug beskikbaar gewees het en ek sou daardie jare gered het probeer om suksesvolle handelaar geword. Hierdie boek is goed geskryf en elke handelaar moet dit lees voordat jy probeer om tegniese ontleding alleen leer. s geduld en bereidwilligheid om al jou vrae te beantwoord en los jou vrae totdat jy die onderwerp verstaan. Ek beveel sy boek en ook sy blogs. Hy het al die kennis wat hy wil deel met die mense in hierdie boek verpak en op dieselfde tyd wat hy daardie kennis opgedateer met sy blogs hou. adeogun o ololade sê: Ek is geïnteresseerd in wat die boek. Asseblief is daar 'n manier kan 'n mens betaal met Nigerië plaaslike geldeenheid Cory Mitchell, CMT sê: Ons PayPal gebruik net om ons transaksies te hanteer. Ek sal jou e-pos met 'n alternatiewe oplossing though. groot bron. 'n baie inligting te absorbeer en gee 'n paar dinge om op te fokus en gee 'n redelik vaste voorbeeld van 'n verhandeling van plan. In my opinie, die moeite werd om die prys as dit gered my 'n groot deel van die tyd en geld. strategieë is heel anders as gewone aanwyser strategieë oral beskikbaar. lekker om iets anders te sien. verskillende goed is. Ogundare Simileoluwa sê: Hi Cory Mitchell, dankie vir jou ebook. So baie strategieë is eintlik geleer in die boek. Ek sien uit daarna om meer te leer van jou. Im 'n Nigeriese en ek is bly ek didn t mors my geld. Verskeie mense het soveel nonsens geskryf in 'n paar ander boeke terwyl sommige in die kommentaar gelieg het, maar ek m bly om te sê dankie. Cory het 'n wonderlike vermoë om te leer met duidelikheid oor forex. Sy ebook Die Forex Strategies Gids vir Dag en Swing Handelaars 2.0 is 'n volledige forex natuurlik die opleiding van nuwe of ervare handelaars in risiko bestuur forex. Dit is die beste materiaal wat ek oor die onderwerp gevind. Ek wens net ek het hierdie boek vroeër bevind As die boek is nie reg vir jou, ten minste check sy artikels of teken op sy weeklikse e-pos en ontvang 'n paar van sy vrye seine via StockTwits. Laat Cory Mitchell red jou soos Hy my gered, die kommoditeit wat baie meer werd as geld die kosbare, kosbare kommoditeit genaamd tyd. C Robertson sê: ek die boek gelees en gevind dat dit verbasend goed geskryf en insiggewende. Die geld bestuur advies alleen is baie waardevol om nie die baie handel strategieë, 'n paar wat ek in my verhandeling van plan aangeneem te noem. Ek sou beslis hierdie ebook beveel saam met Cory se insiggewende poste op sy webwerf. Ezequiel Bartel sê: Gewoonlik 'n voorraad en E-mini's handelaar, kan ek nie wag om my hande te kry op hierdie e-boek 'n paar insig op forex te kry. Vir 'n beginner forex handelaar soos ek en vele ander, hierdie boek lyk die pad om te gaan. 'N 5-stap plan om jou strategieë en filtrering inligting wat nuttig en nie net die algemene benadering sal beslis help my handel te implementeer. Dankie Cory Cory Mitchell, CMT sê: Waardevolle terugvoer Costas, dankie. Weergawe 2.0 het 'n makliker om te volg, nog 'n stap-agtige benadering, maar selfs so verwys terug na vorige inhoud mag nodig wees. Daarom, voor publikasie ons sal seker maak dat die opmaak is meer gepas vir die lees op die skerm. Beligting en / of bulletin is 'n interessante voorstel. Dankie Hi Cory, 'n bietjie laat, soos altyd, maar ek sal uiteindelik stuur my kommentaar. In die eerste plek, as 'n nuwe handelaar wat ek wil sê dat dit 'n uitstekende bron van inligting saamkom. Risikobestuur is 'n goed gedek onderwerp en van groot belang. Die verspreiding aan potensiële neut was baie behulpsaam en nuut vir my ek hou van die grafiek patroon very much. Persoonlik sou ek graag die kandelaar patrone meer uitgebreide wees. Dit is 'n groot boek. Baie keer het ek 'n probleem met navigasie onder die inligting of om 'n spesifieke onderwerp of voorbeeld wat ek gelees het. Die titels en subtitels moet meer duidelike wees. Byvoorbeeld, die onderskrifte het 'n kleiner font dan die teks en hulle was moeilik om te vind in 'n boek. Ek dink dat een of ander manier bulletin of gee die geleentheid om die hoogtepunt instrument gebruik tydens die lees sal 'n groot hulp wees. Wag vir die 2de uitgawe. Cory Mitchell, CMT sê: Die eerste weergawe is nie meer beskikbaar is nie. Die nuwe uitgawe sal beskikbaar wees in 'n paar weke. Die nuwe uitgawe is meer volledige, het vaste 'n paar foute, het die strategieë meer duidelik en 'n paar beteres bygevoeg. Ek sal jou laat weet wanneer die nuwe een is beskikbaar. Die boeke neem 'n baie werk om te skryf, en is nie vrylik beskikbaar. Die koste van die nuwe boek sal steeds 'n waarde vir die inligting wat verskaf word. Ek het gevind dat hierdie boek baie nuttig. Die boek bevat 'n rykdom van inligting oor die boute en moere van forex, groot raad oor geld / risikobestuur, en 'n wye verskeidenheid van strategieë te oorweeg. Die strategieë bespreek met 'n baie praktiese inligting en detail op werklike implementering, soos wat die beste manier om teikens, tot stilstand kom, die beste tye van die dag en tydsraamwerke te bereken vir bepaalde strategies. Important kenmerke van bepaalde geldeenhede word ook bespreek help. Die boek bevat ook 'n paar nuttige aanmanings op die sielkundige slaggate en die behoefte aan 'n realistiese plan. Goeie mengsel van strategieë, en soos Kelly genoem, vyf ek gefokus op slegs 'n paar saam met geldbestuur. Ons sien daarna uit om die datum en uitgebreide uitgawe te hou die verbetering van my handel Ek is 'n nuwe handelaar en opreg waardeer lees Cory Mitchell se handel strategieë Guide. Die geld bestuur afdeling was nogal insiggewend en die talle handel strategieë is baie nuttig. Ek sien daarna uit om die lees van die nuut opgedateer en uitgebrei weergawe Ek lees die oorspronklike e-boek en sien daarna uit om 2.0. As 'n nuwe handelaar Ek het bevind dat algehele die boek verduidelik dinge baie goed. Daar was baie strategieë om van te kies, maar uiteindelik het ek besluit om te fokus op 'n paar van die eenvoudige een, aangesien ek net begin het. Die riglyne geld bestuur beklemtoon dwarsdeur die boek het ook gevoel. So deur die inlywing van die dinge, saam met 'n paar wenke uit die boek, ek begin om te sien 'n sukses Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord


No comments:

Post a Comment